مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 16987
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




ابزار نمایش اوقات شرعی

کد اوقات شرعی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 16987
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مسابقات خیابانی بازی



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین


بازی آنلاین



استخاره آنلاین با قرآن کریم



style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="150" align="center" height="225">

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


وقتي آگهي شما پاسخگو نيست...


مفهوم بازاريابي و معرفي هر كالا و هر كسب و كار، تصاويري گوناگون را به ذهن مي ‌آورد كه برجسته‌ترين و قابل لمس‌ترينشان،‌ آگهي‌هاي تلويزيوني و يا چاپ شده در مجلات و روزنامه‌ها هستند.


براي نوشتن يك آگهي خوب و پاسخگو نكات و ملاحظات خاصي مطرح هستند كه توجه به آن‌ها براي نگارش يك آگهي جالب و تاثيرگذار كه يك خواننده را به مشتري تبديل كند، لازم است. نكاتي چون نوشتن يك تيتر جذاب و گيرا و برشمردن منافع و مزاياي كالا. ولي گاهي اوقات به مشكلي برمي‌خوريد كه شايد يافتن جوابش برايتان راحت نباشد. مشكل راجع به شكل و ظاهر و ميزان جذابيت آن نيست. عنوان آگهي جالب توجه است و كنجكاوي خواننده را برمي‌انگيزد، منافع و مزاياي استفاده از كالا و خريد كردن از فروشگاهتان را هم نوشته‌‌ايد ولي باز هم اوضاع همان است كه بود و مشتري جديدي به شما مراجعه نكرده است. يكي از اين ظرايف كه شايد از يادتان رفته باشد اينست كه مشتري احتمالي بايد بفهمد كه آيا اين كالا و خدمات مي‌تواند برايش مفيد باشد يا نه و اگر آن را بخرد چه چيزهايي به دست خواهد آورد. كسي كه صندوق ايميل‌هايش را باز مي‌كند و با اين پيام‌هاي تبليغاتي روبه‌رو مي‌شود،‌ مي‌خواهد پاسخ سوالاتشان را بيابد. اگر پيامتان به او نگويد كه پس از خريد اين كالا و خدمات كدام مشكلش را مي‌تواند حل كند، كاري از پيش نخواهيد برد. لازمست كه بازار هدف و مخاطبانتان را به درستي بشناسيد تا آن مشكل و دردسر را به مشتريان احتمالي‌تان نشان دهيد. آن‌ها بايد سختي و دشواري كلنجار رفتن با مشكلات و كمبودها و محدوديتشان را حس كنند تا براي به دست آوردن آرامش و راحتي پيشنهادي شما، كالا و خدماتتان را بخرند. براي ارائه شاهد ملموس و باور كردني كه صحت ادعاهاي شما را تاييد كند، بهترين راهست. نوشتن چند سطر از گفته‌هاي رضايت‌مندانه مشتريان قبلي كه اوضاع خودشان را پيش از خريد و پس از استفاده از كالاي شما، بيان مي‌كنند، اين حس را به مشتري احتمالي هم انتقال مي‌دهد كه اگر كالاي پيشنهادي را بخرد ضرر نخواهد كرد و به احتمال زياد يكي از دردسرهايش كمتر مي‌شود. پس معلوم مي‌شود كه بيشتر اوقات وجود احساس‌‌هاي متضاد كه يكي گوياي حال واقعي شخص باشد، نتيجه بخش است. او سعي مي‌كند براي تغيير دادن حال بد و منفي، تلاش كند و براي كسب آن حس خوب و خوشايند، ابزار و زمينه‌هاي لازم را فراهم آورد. بالعكس،‌براي حفظ و استمرار حالت خوش و مثبت هم تلاش مي‌كند تا عوامل منفي بيروني بر آن تاثير نگذارند.
نكته بعدي راجع به قيمت‌هاييست كه عرضه مي‌كنيد. مردم خواهان اعداد و ارقام هستند تا باز هم صحت اين ادعاها را دريابند و حس كنند كه با خريد اين كالا سود خواهند كرد و يا اگر استفاده از اين خدمات را شروع كنند، در مخارج و هزينه‌هايشان صرفه‌جويي خواهند كرد. قيمت واقعي كالاها و خدماتتان را عرضه كنيد و اگر قصد داريد مجموعه‌اي از اجناس را در يك بسته به فروش برسانيد، پس از ذكر قيمت تك تك آن‌ها و جمعشان ،‌نشان دهيد كه خريد اين مجموعه كامل، از لحاظ مالي،‌مقرون به صرفه‌تر است.
شايد خيلي ساده به نظر بيايد ولي همين حساب و كتاب معمولي به مشتري بالقوه‌اي كه ‌آگهي شما را در مجله مي‌خواند يا پيام تبليغاتي‌تان را دريافت مي‌كند، نشان مي‌دهد كه با شركتي صادق و قابل اعتماد روبه‌روست و خريدن اين كالاها نيز سودمند است.
گارانتي دادن يكي از راههايست كه شركت‌ها براي جلب و حفظ مشتريانشان به كار مي‌گيرند. مشتري با ديدن اين كلمه، قدري آسوده خواهد شد چون مي‌فهمد كه اگر اين كالا به درستي عمل نكرد مي‌تواند آن را پس بدهد و مقدار زيادي از پولش را برگرداند و يا اين كه خود اين شركت هزينه تعميرات را خواهد پرداخت. راجع به خدمات هم اينچنين است ولي با توجه به نوع خدمات و مشخصات مشتريان و محدوديت‌هاي هر شكل از سرويس‌دهي، وضع و تعيين اين گارانتي و تضمين‌ها، راحت و سهل نيست.
وقتي كه يك مشتري احتمالي، آگهي جذاب، گيرا و شفافي را مي‌بيند و پاسخ سوالاتش را نيز در آن يافته از صحت آن مطمئن مي‌شود، باز هم ممكن است دست به خريد نزند! چون فكر مي‌كند كه تا مدت‌ها مي‌تواند به اين فروشگاه سر بزند، به اين وب سايت مراجعه كند يا به اين آدرس ايميل بزند. پس براي آگهي‌هايتان- چه اينترنتي و چه مطبوعاتي- زمان تعيين كنيد. مثلا اگر مشتريان تا زمان مشخصي به فروشگاهتان بيايند و خريد كنند، يا درخواستشان را ايميل كرده از وب ساتتان خريد نمايند، از تخفيف و مزاياي چندي بهره‌مند خواهند شد.
منبع: ITPaper.ir  

http://persell.persiangig.com/h/persell.ir-4.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com